ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ

Tisk strany

          MOTTO: „Jednou z nejčastějších příčin fluktuace a tedy i nemalých finančních ztrát
                       je neschopnost zaměstnanců a manažerů zvládat obtížné situace."

Časový tlak, požadavky na vyšší výkonnost a produktivitu, požadavky majitelů na vyšší zisky a zároveň menší náklady... to vše je úrodnou půdou pro obtížné až konfliktní situace. Na zaměstnance a manažery je kladen stále větší tlak tyto psychicky náročné situace zvládat tak, aby bylo  dosahováno požadovaných výsledků ale aby přitom nedošlo k negativním interpersonálním (vztahovým) následkům mezi kolegy. Tento trénink je pro ty, kteří chtějí rozvíjet svoji dovednost: zvládat obtížné situace včetně konfliktů samotných. A dále pro ty, kteří vnímají, že některé starší techniky a přístupy již nestačí pro zvládnutí krizových situací, které přináší nová doba.

Z OBSAHU SEMINÁŘE:

  • Jaké jsou následky nezvládnutí obtížných situací?

  • A jaké užitky přináší zvládnout tyto situace?

  • Druhy a typy konfliktů a jejich příčiny

  • 6 přístupů k řešení konfliktů

  • Transakční analýza – pomoc v krizích

  • Soustředění na řešení a budoucnost

  • Jak reagovat na námitky a kritiku?

  • Co je manipulace a jak na ni reagovat?

  • Jak si říci o změnu chování, která mi vadí?

  • Jaké typy osobnosti jsou konfliktní a jak přesně?

  • A další

 
ÚČASTNÍCI SE NAUČÍ A NATRÉNUJÍ:

  • První reakce v krizích, které často předurčí vše ostatní

  • Zapínat v sobě egostav „DOSPĚLÉHO“

  • Soustředit se na řešení a budoucnost

  • Jednat věcně a vstřícně

  • Uklidnit atmosféru na poradách a jednáních

  • Více metod řešení krizových situací

 
FIRMA ZÍSKÁ:

  • Vyrovnanější manažery a zaměstnance

  • Více věcnosti v jednáních a méně osobních konfliktů

  • Zvýšení produktivity díky eliminaci osobních sporů

  • Více otevřenosti a zároveň slušnosti v komunikaci

  • Vzájemné pochopení své různosti a jinakosti


DÉLKA SEMINÁŘE:
 2 dny