Úvod>Vzdělávací programy>Obchodní dovednosti>Obchodní zástupci>Emoční prodej>EMOČNÍ PRODEJ - ÚLOHA EMOCÍ PŘI ROZHODOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA

EMOČNÍ PRODEJ - ÚLOHA EMOCÍ PŘI ROZHODOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA

Tisk strany

MOTTO: „Většina lidí je ovlivňována emocemi, buď ve Váš prospěch nebo proti Vám.“

Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat. Seminář odhaluje velmi zajímavé souvislosti a možnosti, jak ovlivňovat emoce zákazníka tak, aby si koupil právě Vaše výrobky a služby. Pouze tehdy, když pochopíte, jak vzbudit v zákazníkovi emoce a ovlivnit tak jeho rozhodnutí, můžete dosáhnout maximálních výsledků v prodeji a zvýšit tak výrazně svůj obrat. Právě práce s emocemi zákazníka odlišuje perfektně vytrénované profesionály od průměrných obchodníků.

Z OBSAHU SEMINÁŘE:

  • Struktura obchodního jednání

  • Funkce emocí a úloha emocí při rozhodování

  • Princip vzniku emocí

  • Vlastnosti a prospěšnosti výrobků a služeb

  • Využití emocí pro prodej

  • Otázky vzbuzující emoce v zákazníkovi

  • Formulace potřeby zákazníka

  • Zásady pro práci s emocemi zákazníka

  • Případová studie

  • Sestavení vlastní nabídky s využitím emocí

  • Trénink emoční nabídky

a další témata…

ÚČASTNÍCI SE NAUČÍ A NATRÉNUJÍ:

Budou umět vyvolávat emoce v zákazníkovi, které ovlivňují jeho rozhodování. Tímto způsobem dokáží zákazníkovi pomoci zformulovat jeho potřeby a dokáží se jim více přiblížit. Naučí se správně uspořádat nabídku tak, aby byla maximálně účinná.

FIRMA ZÍSKÁ:

Obchodní zástupce, kteří  dokáží lépe přitáhnout zákazníkovu  pozornost  svou nabídkou. Budou umět ovlivnit zákazníkovy emoce a potřeby. Tím dosáhnou lepších výsledků v prodeji Vašich výrobků a služeb a vyšších obratů.

DÉLKA SEMINÁŘE: 2 dny