NAVÁZÁNÍ KONTAKTU A VZTAHU SE ZÁKAZNÍKEM

Tisk strany

MOTTO: „Dobré vztahy jsou klíčem k dlouhodobé prosperitě firmy.“

Navázání kontaktu a následné vytvoření vztahu mezi obchodním zástupcem a zákazníkem není zdaleka jednoduchou záležitostí. Přitom celá řada obchodních jednání je ztracena už během prvních minut, protože pracovník nedokáže zaujmout zákazníka ani po osobní, ani po profesní stránce. Osvojení si tohoto umění vyžaduje dodržování určitých zásad a důkladný trénink. Tím vznikne pevné sebevědomí, které je základem pro vytvoření rovnocenného vztahu se zákazníky.

Z OBSAHU SEMINÁŘE:

  • Osnova obchodního jednání

  • Důležitost navázání kontaktu se zákazníkem

  • Odlišení se od ostatních pracovníků

  • Úloha prvního dojmu

  • Základní pravidla pro navázání kontaktu

  • Úvodní věty v rozhovoru se zákazníkem

  • Jak zaujmout zákazníka

  • Pochvala zákazníka

  • Spojovací věty

  • Neformální rozhovor se zákazníkem

  • Řízení rozhovoru

  • Přechod k pracovnímu tématu a odbočení od tématu

  • Následná péče o zákazníka a další rozvoj vztahů


ÚČASTNÍCI SE NAUČÍ A NATRÉNUJÍ:

Budou snadněji navazovat vztahy se zákazníky a budou je umět rychle rozvíjet a upevňovat. Díky tomu snadněji získají důvěru zákazníka pro vaše výrobky či služby.

FIRMA ZÍSKÁ:

Zaměstnance, kteří si dokáží vybudovat kvalitní vztah se zákazníkem. Ten je zárukou vyšší spokojenosti zákazníka a jeho věrnosti k vaší firmě.

DÉLKA SEMINÁŘE: 2 dny