NÁMITKY ZÁKAZNÍKŮ A JEJICH ZDOLÁVÁNÍ

Tisk strany

MOTTO: „Kdo neumí zdolávat námitky, neumí prodávat.“

Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu – „Je to drahé“, „Nemám peníze“, „Musím si to rozmyslet“, „Konkurence má výhodnější podmínky“. Nezvládnutí těchto námitek znamená jednoznačně ztratit zákazníka. Pro potenciálního zákazníka je rozhodnutí koupit vždy doprovázeno smíšenými pocity a strachem ze špatného rozhodnutí. Tento vnitřní konflikt se projevuje námitkami zákazníka. Námitky zákazníků musíme umět zodpovídat reflexivně a logicky. Víte, jak zjistit, je-li zákazníkova námitka skutečně vyřešena? Přes námitky lze projít snadno. Tuto dovednost si ale nelze osvojit bez tréninku.

Z OBSAHU SEMINÁŘE:

  • Základní fáze a struktura obchodního jednání

  • Příčiny vzniku námitek

  • Rozdělení a rozlišení námitek

  • Kdy odpovědět na námitky

  • Postup pro zdolávání námitek

  • Metody pro zdolávání námitek

  • Vlastní databanka odpovědí na námitky

a další témata…

ÚČASTNÍCI SE NAUČÍ A NATRÉNUJÍ:

Pochopí příčiny a kořeny námitek, získají sebedůvěru potřebnou k samotnému zdolávání námitek. Osvojí si techniky pro zvládání námitek. Díky tomu, že budou umět rozlišit od sebe jednotlivé druhy námitek, vyberou si vhodnou techniku pro jejich zodpovězení a obchodní jednání zdárně uzavřou.

FIRMA ZÍSKÁ:

Díky absolvování tohoto tréninku obchodní zástupce, kteří si dokáží lépe poradit s nejtěžšími námitkami, zaměřenými na ceny Vašich výrobků a služeb a srovnávají je s konkurencí. Tím se výrazně zvýší šance na úspěšné jednání.

DÉLKA SEMINÁŘE: 2 dny